Tom


Känner mig tom. Känner mig borta. Känner mig ledsen. Ont och ett helvete. Hur kommer det sig att man ser något redan från första början blir man rädd. Trots att man vet att det inte är farligt innerst inne……det kändes så konstigt att åka båtbussen i dag 


Jag va rädd, började grina. Men vet inte varför? Allt va så konstigt. Varför känns det så här.?????? Varför var jag så rädd för den……det finns så mycket jag undrar just nu………jag förstår värken det ena eller det andra. 

Hur som helst så rekommenderar jag att andra åker den. Den är värd att åka med. 

Kommentera

