………..


Jag är lika ledsen som du. Jag har alltid varit lika ledsen som du. Vad jag en gör blir det fel. 

Jag är tjockare en alla andra, jag är fulare än alla andra. Ändå ser du mig som en skönhet. Och vart jag en går önskar jag att du var/är med mig. 

Jag ska springa efter dig och sedan gömma mig så du inte ser mig. Jag ska skrika mig hes för att få din uppmärksamhet. Jag vill bara få vara med dig. 

Jag vill slippa må så här. Jag vill tycka om mig själv. Helst av allt vill jag bara få vara med sig i slutändan. 

Tiden styr mitt liv, tiden är mitt liv, tiden är den som bara går och går framåt men kommer aldrig till dörren och går aldrig bakåt.

I morgon är en annan dag. Idag är idag. Men igår är aldrig i dag. Men jag vill ha dig här för de. Jag älskar dig mer än du förstår.

Hoppa med tillsammans från kanten, för då vet jag att jag landar mjukt. Går hem utan någon som älskar mig. Går hem till ett tomt hål. 

Kanske allt fixar sig en dag, bara stjärnorna vet svaret. 

Kommentera

